Erfaring med Windows 10?
Thread poster: Anna Haxen
Anna Haxen
Anna Haxen  Identity Verified
Denmark
Local time: 00:24
Member (2005)
English to Danish
+ ...
Sep 2, 2015

Hej alle sammen

Er der nogen af jer, der har skiftet til Windows 10, og som ved, om fx Trados 2007/2009 kan køre videre uden problemer, hvis man gør det? Jeg er fristet til at prøve (bruger Windows 7 nu), men ved ikke om jeg tør. PFT.

Hilsen
Anna


 
564354352 (X)
564354352 (X)  Identity Verified
Denmark
Local time: 00:24
Danish to English
+ ...
Fint med Studio 2015 Sep 2, 2015

Jeg er lidt usikker på dit spørgsmål. Er du kun interesseret i at høre, om Windows 10 fungerer med Trados 2007/2009, eller er du generelt interesseret i at høre, om systemet er kompatibelt med CAT tools?

Jeg arbejder i Studio 2015 og har opgraderet til Windows 10 uden problemer.

Mit gæt er, at SDL vil stoppe med at lave opdateringer til Suite 2007/2009, og at du derfor kan rende ind i problemer ift. Windows 10, der løbende vil blive opdateret. Men det er kun et gæt.


 
Liset Nyland
Liset Nyland  Identity Verified
Italy
Local time: 00:24
Italian to Danish
+ ...
Også fint med Studio 2014 Sep 2, 2015

..men der er selvfølgelig langt ned til 2007

Liset


 
Torill Cabaret
Torill Cabaret  Identity Verified
France
Local time: 00:24
Member
French to Norwegian
+ ...
Det fungerer også fint med Studio 2011 Sep 2, 2015

Skulle tro at det også vil fungere med eldre utgaver

Torill


 
Anna Haxen
Anna Haxen  Identity Verified
Denmark
Local time: 00:24
Member (2005)
English to Danish
+ ...
TOPIC STARTER
Tak for jeres svar Sep 5, 2015

Jeg tror lige jeg tænker lidt mere over det ...


Anna


 
Niels Barfoed
Niels Barfoed  Identity Verified
Local time: 00:24
English to Danish
+ ...
Trados 2007 virker IKKE Under WIN 10 Oct 7, 2015

Da jeg så dit spørgsmål, indså jeg, at der efterhånden går langt imellem at jeg har brug for TagEditor/ Workbench, i.e. SDL Trados 2007. Men, så ville jeg da lige prøve, og det fungerer umiddelbart slet ikke.

Jeg har en laptop, som jeg har opgraderet til WIN 10 64bit via det berømte downloadlink, som Microsoft placerer i systembakken. Dvs. IKKE en 'clean install', men en opdatering, som efter det de siger, skulle lade filer, programmer etc forblive urørte.

Men
... See more
Da jeg så dit spørgsmål, indså jeg, at der efterhånden går langt imellem at jeg har brug for TagEditor/ Workbench, i.e. SDL Trados 2007. Men, så ville jeg da lige prøve, og det fungerer umiddelbart slet ikke.

Jeg har en laptop, som jeg har opgraderet til WIN 10 64bit via det berømte downloadlink, som Microsoft placerer i systembakken. Dvs. IKKE en 'clean install', men en opdatering, som efter det de siger, skulle lade filer, programmer etc forblive urørte.

Men altså, der vises en fejl, når jeg prøver at åbne TagEditor og/eller Workbench: 'The aplication has failed to start because its side-by-side configuration is incorrrect. Please see the application event log or use the command-line sxtrace.exe tool for more detail.

Jeg har ikke forsøgt at finde de 'yderligere oplysninger', men det korte af det lange må altså være, at det ikke dur.

Så, det var nok godt, at du ventede lidt...

God vind,

Nich
Collapse


 
Anna Haxen
Anna Haxen  Identity Verified
Denmark
Local time: 00:24
Member (2005)
English to Danish
+ ...
TOPIC STARTER
Tak! Oct 7, 2015

Det var godt, du skrev det, for jeg vaklede stadig lidt, men nu dropper jeg det. Det er også meget sjældent jeg bruger den version, men det skulle undre mig, om der ikke også er andet, der kan give bøvl. Kort sagt, "If it ain't broke, don't fix it"

Hilsen
Anna


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Erfaring med Windows 10?






Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »
Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »