Sunt cetățean străin și vreau să traduc în România.
Thread poster: seto
seto
seto
Romania
Apr 16, 2015

Buna, ma numesc Sebastián, sunt cetățean argentinian și trăiesc în Romania de câțiva ani. M-ar interesa sa fac traduceri spaniola-romana ca o activitate free-lance sa fac ceva bani pe lângă serviciul (lucrez ca agent export). Întrebare este: Ne având cetățenia romana doar drept de ședere nici facultate în domeniul, ce actele/certificate sau examene m-ar trebui?
Mersi de info!


 
cristinacb (X)
cristinacb (X)
Romania
Local time: 23:41
French to Romanian
+ ...
ONRC Apr 20, 2015

Ai vizitat deja site-ul ONRC (Oficiul National al Registrului Comertului)? (După întrebarea ta, se pare că da)

Când m-am înscris eu la ONRC, mă gândeam că Facultatea absolvită nu va corespunde foarte bine "obiectelor de activitate" mentionate, dar am scăpat mai ieftin decât mă aşteptam; cei de Registrul Comerţului cereau doar să ai o facultate absolvită; cerinţele erau simplificate faţă de ceea ce apare menţionat pe site-ul Registrului Comerţului. Ar fi mai bine
... See more
Ai vizitat deja site-ul ONRC (Oficiul National al Registrului Comertului)? (După întrebarea ta, se pare că da)

Când m-am înscris eu la ONRC, mă gândeam că Facultatea absolvită nu va corespunde foarte bine "obiectelor de activitate" mentionate, dar am scăpat mai ieftin decât mă aşteptam; cei de Registrul Comerţului cereau doar să ai o facultate absolvită; cerinţele erau simplificate faţă de ceea ce apare menţionat pe site-ul Registrului Comerţului. Ar fi mai bine să te duci acolo şi să încerci direct (să-i întrebi). Doar că la ghişeul respectiv era destul de mult de aşteptat (pe vremea mea). Si cu bon...

Când te înscrii efectiv, ştiu că te costă vreo 200 Ron, dar poate aceste informaţii pot fi obţinute inainte sau măcar in momentul înregistrării...
Collapse


 
veronica drugas
veronica drugas  Identity Verified
Italy
Local time: 22:41
Italian to Romanian
+ ...
Examen la Ministerul Culturii Apr 22, 2015