Formatering i Word
Thread poster: Norskpro
Norskpro
Norskpro
Norway
Local time: 17:21
Member
English to Norwegian
+ ...
Dec 2, 2014

Hei,

Hvis det er noen der ute som er eksperter i Word, ville jeg sette stor pris på hjelp med et dilemma jeg har. Jeg går gjennom et dokument jeg har oversatt fra engelsk til norsk. Jeg skrev teksten rett inn i kildedokumentet for at formateringen skulle bli nøyaktig. Nå viser det seg at de numrerte avsnittene ikke er numrert korrekt i det norske dokumentet. Det vil si et avsnitt er hoppet over. Jeg har altså et unumrert avsnitt som skal ha avsnittsnummeret til følgende avsnit
... See more
Hei,

Hvis det er noen der ute som er eksperter i Word, ville jeg sette stor pris på hjelp med et dilemma jeg har. Jeg går gjennom et dokument jeg har oversatt fra engelsk til norsk. Jeg skrev teksten rett inn i kildedokumentet for at formateringen skulle bli nøyaktig. Nå viser det seg at de numrerte avsnittene ikke er numrert korrekt i det norske dokumentet. Det vil si et avsnitt er hoppet over. Jeg har altså et unumrert avsnitt som skal ha avsnittsnummeret til følgende avsnitt som i sin tur egentlig skal ha etterfølgende avsnitts nummer osv. Hvordan legger jeg inn avsnittsnumrering i et allerede numrert dokument? Jeg bruker Word 2011 for Mac.
Collapse


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Formatering i Word






CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »
Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »