Cuestionario para traductores de textos financieros
Thread poster: elenalcalde
elenalcalde
elenalcalde
Spain
Apr 16, 2014

Mi nombre es Elena Alcalde y soy estudiante de doctorado del Departamento de Traducción e Interpretación de la Universidad de Granada.

Estoy realizando mi tesis doctoral sobre la situación académica y profesional de la traducción financiera en España y me gustaría pedir la colaboración de traductores que trabajen con textos fin
... See more
Mi nombre es Elena Alcalde y soy estudiante de doctorado del Departamento de Traducción e Interpretación de la Universidad de Granada.

Estoy realizando mi tesis doctoral sobre la situación académica y profesional de la traducción financiera en España y me gustaría pedir la colaboración de traductores que trabajen con textos financieros para que completen este cuestionario: https://es.surveymonkey.com/s/DH67QBF La duración del mismo no supera los 15 minutos y los resultados son confidenciales. Estaré encantada de compartir los resultados finales de la investigación una vez que se proceda a su presentación final.

Muchas gracias y cordiales saludos,

Elena Alcalde Peñalver
[email protected]
Collapse


 


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Monika Jakacka Márquez[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Cuestionario para traductores de textos financieros







Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »
Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »