Elektroniske ordbøger
Thread poster: Ann Louise Rodríguez
Ann Louise Rodríguez
Ann Louise Rodríguez
Denmark
Local time: 11:42
English to Danish
+ ...
Jul 29, 2018

Hej alle,

Jeg har fået ny pc, opgraderet til SDL 2019, ny Office-pakke og hele molevitten Men ... jeg kan ikke installere mine (gamle) e-ordbøger fra bl.a. Politiken. Har I gode råd?

Pft,

Ann Louise


 
Christine Andersen
Christine Andersen  Identity Verified
Denmark
Local time: 11:42
Member (2003)
Danish to English
+ ...
Der er ingen helt gode løsninger... Jul 30, 2018

Jeg har fået Politikens Nudanske og Concise Oxford til at installere på mine nye computere, (PC og bærebare) men har måttet sige farvel til den tekniske og abonnere på Clausens ved Ordbogen.com.

Ellers abonnerer jeg på jura og medicine og fagordbogen fra Gyldendal - det koster, men så følger opdateringerne med...

Jeg har stadig min gamle bærebare computer med et par ordbøger, som virker offline, Munksgaards medicinsk, f.eks., men bruger den sjældent!


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Elektroniske ordbøger






TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »