Trados gondok: MultiTerm Initiator des Themas: ERIKA DAVID
| ERIKA DAVID Rumänien Local time: 16:15 Englisch > Ungarisch + ...
MultiTerm Apr 10
Én még igencsak kezdő vagyok a Tradosban és valószinüleg az én bénaságom a következő problémám.
Trados 7 Freelancerem van és már az első beállitásnál gondom adódott, nevezetesen a Terminology Recognition Options-ban. A Tutorialt futtatva követtem az utasitásokat de a MultiTerm Version kiválasztásnál csak a MultiTerm 5 választható ki. Etttől arrafelé már nem úgy történik a beállitás ahogy kellene. Megpróbáltam a f... See more MultiTerm Apr 10
Én még igencsak kezdő vagyok a Tradosban és valószinüleg az én bénaságom a következő problémám.
Trados 7 Freelancerem van és már az első beállitásnál gondom adódott, nevezetesen a Terminology Recognition Options-ban. A Tutorialt futtatva követtem az utasitásokat de a MultiTerm Version kiválasztásnál csak a MultiTerm 5 választható ki. Etttől arrafelé már nem úgy történik a beállitás ahogy kellene. Megpróbáltam a forditást is de nem ajánlja fel a megfelelő szavakat. Biztosan nincs jól beállitva vagy valami nem stimmel vele. Mindenesetre megköszönném ha valaki tudna segiteni.
Köszönöm ▲ Collapse | | | MultiTerm iX installálva van? | Apr 12, 2006 |
Amit leírsz, furcsa, de nagyon úgy néz ki, hogy nincs installálva a MultiTerm iX. Nekem Trados 6.5 van, amivel együtt volt a Multiterm iX, de azt hiszem, külön kellett installálni.
A Start->Programs->Trados->Terminology menüben mi jelenik meg?
Ha nem látod a Multiterm iX-et, akkor tanácsolom, hogy szedd elő az eredeti CD-t, és installáld újra a Trados-t. Ha közben megkérdezi, hogy kell-e a MultiTerm iX, akkor persze mondd, hogy igen, és lehetőleg ne változtasd meg... See more Amit leírsz, furcsa, de nagyon úgy néz ki, hogy nincs installálva a MultiTerm iX. Nekem Trados 6.5 van, amivel együtt volt a Multiterm iX, de azt hiszem, külön kellett installálni.
A Start->Programs->Trados->Terminology menüben mi jelenik meg?